Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Jótállás - Szavatossági idő - Garancia


Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban és a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletekben foglaltak szerint 1 év (vagy terméktől függően 2 év) jótállást vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök. A fogyasztó szavatossági igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. Minden vásárlásról számlát állítunk ki. A jótállási idő kezdete a megrendelt termékek átvételének napjától kezdődik, amennyiben az átvétel napja nem igazolható egyéb dokumentummal akkor a  jótállási idő kezdete a számlán feltüntettet vásárlási dátum plusz egy munkanap.  A hozzánk visszajuttatott hibás vagy hibásnak vélt  termékeket visszajuttatjuk a beszállítónak, gyártónak, importőrnek bevizsgálásra és 15 napon belül kicseréljük, vagy megjavíttatjuk, ennek érvényesítésére Ügyfélszolgálatunkon keresztül, a vásárlástól számított 1 éven (vagy terméktől függően 2 éven) belül van lehetőség. Amennyiben az adott típusú termék már nem elérhető vagy megszűnt, úgy a termék vételárát cégünk a vevő által megadott bankszámlára utalja vissza, vagy közös megeggyezés alapján egy a visszaküldött termékkel közel azonos paraméterekkel rendelkező termékre cseréli. 

 

Ügyintézés meghibásodott termék esetén:


Mivel az elektronikai termékek meghibásodása az esetek többségében szemrevételezéssel nem állapítható meg,  fontos, hogy a hibáról pontos leírást adjon, mert ez megkönnyíti a hibaelhárítást.  Töltse ki a Hibabejelentő lapot. Fontos az is, hogy a megrendeléskor megadott adatait valamint a sorszámát tüntesse fel a hibabejelentő lapon. Ha a csere terméket nem ugyanarra a címre kell szállítani, ahová a megrendelést szállítottuk, úgy ezt is tüntesse fel a Hibabejelentő lapon, ellenkező esetben az előző szállítási címre küldjük a csere termékeket.
A hibás termék szállítási díját feladáskor Önnek kell megfizetnie, a visszaszállítási díjat mi álljuk. Kérjük, hogy portóval, illetve utánvéttel terhelt csomagot ne küldjenek, ezeket nem áll módunkban átvenni. A meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a szavatosság lejárati napjáig az LEDTECHNIKA KFT  ügyfélszolgálatának címére küldjék: Nyíregyháza, Kőműves utca 23.
A termék megérkezését követően egy  munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
A javított vagy cserélt terméket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben azonban a terméket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is Önt terheli.